Blogger Widgets

PERHATIAN TERKINI

PERHATIAN PENTING!: OLEH KERANA GAMBAR DILAMAN INI TELAH MENCUKUPI KUOTA, LAMAN INI TELAH DIARKIBKAN DAN AKAN DIJADIKAN SATU PAUTAN DARI LAMAN SKSB YG BARU (LAMAN SKSB YANG BARU IALAH DI http://skseribayupenang3.blogspot.com/. UTK MAKLUMAN ; LAMAN INI MENGANDUNGI BERITA SEKITAR MEI 2010HINGGA NOVEMBER 2012 SAHAJA. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI.

TAIP CARIAN ANDA DARI BLOG INI

LAGU RASMI SEKOLAH (KLIK "SIMBOL PLAY")

Saturday, July 30, 2011

LAWATAN MURID SK SERI IMPIAN





KETIBAAAN MURID DIRAIKAN OLEH TN. GB. EN ASRI










MURID JUGA DIRAIKAN DENGAN JAMUAN TENGAHARI









MURID MENGAMBIL PELUANG BERGAMBAR DENGAN GURU SKSB









12 JULAI 2011
Dalam kesibukan guru mengendalikan sukantara sekolah, SKSB sekali lagi menerima para tetamu. Kunjungan kali ini adalah dari Sekolah Kebangsaan Seri Impian, Seberang Perai. Bersama rombongan lebih 35 orang murid termasuklah pengawas sekolah itu mereka telah tiba di SKSB lebih kurang pada pukul 10.30 pagi. Mereka disertai oleh dua orang guru pengiring. Lawatan mereka adalah atas konsep lawatan sambil belajar.

Tujuan lawatan tersebut adalah untuk bertukar-tukar pendapat dan mengukuhkan silaturrahim. Guru besar, PK HEM dan guru Kaunseling turut menyambut kedatangan mereka. Satu taklimat ringkas diberikan kepada murid dan mereka terus dibawa ke jamuan tengahari. Selepas itu mereka dibawa melawat kawasan sekolah dan akhir sekali mereka bergambar beramai-ramai bersama guru SKSB.

No comments:

Post a Comment

TVSKSB TERKINI-SUASANA KETIKA MENERIMA KEPT. UPSR