Blogger Widgets

PERHATIAN TERKINI

PERHATIAN PENTING!: OLEH KERANA GAMBAR DILAMAN INI TELAH MENCUKUPI KUOTA, LAMAN INI TELAH DIARKIBKAN DAN AKAN DIJADIKAN SATU PAUTAN DARI LAMAN SKSB YG BARU (LAMAN SKSB YANG BARU IALAH DI http://skseribayupenang3.blogspot.com/. UTK MAKLUMAN ; LAMAN INI MENGANDUNGI BERITA SEKITAR MEI 2010HINGGA NOVEMBER 2012 SAHAJA. SEGALA KESULITAN AMATLAH DIKESALI.

TAIP CARIAN ANDA DARI BLOG INI

LAGU RASMI SEKOLAH (KLIK "SIMBOL PLAY")

Monday, January 31, 2011

PROGRAM BERSAMA WARIS TAHUN 6


Ibubapa yang hadir













Taklimat Panitia Pendidikan Islam













Taklimat oleh PK1, Pn Zanariah untuk subjek matematik













Taklimat oleh Panitia Bahasa Melayu, Pn. Sharifah Radzuan.












Seorang waris sedang mendaftar...












29 Januari (Sabtu),
Bertempat di foyer SKSB suatu perjumpaan dengan waris murid tahun 6 telah diadakan. Perjumpaan itu bertujuan untuk bertemu-mata, berdialog dan memberi taklimat kepada waris murid tahun 6 kerana murid tahun 6 akan menduduki UPSR pada tahun ini.

Dalam ucapannya tuan Guru Besar mengharapkan ibu bapa mengambil perhatian yang lebih kepada anak-anak mereka yang akan menghadapi UPSR.Mereka disyorkan mengambil cuti bekerja pada hari UPSR sebagai salah satu cara menunjukkan keprihatinan mereka.Mereka juga dianjurkan supaya menambah keselesaan belajar murid.

Taklimat subjek UPSR dan KAFA juga juga turut diadakan oleh guru-guru yang terlibat mengajar tahun 6. Ia lebih menekankan tentang cara-cara atau tips untuk waris membantu anak mereka dalam pembelajaran di rumah. Sambutan amat menggalakkan kerana 120 orang waris telah hadir pada perjumpaan ini.

No comments:

Post a Comment

TVSKSB TERKINI-SUASANA KETIKA MENERIMA KEPT. UPSR